عروس دهه شصت

خاطرات حال وگذشته

عروس دهه شصت

خاطرات حال وگذشته

مختصر ومفید

سلام .دوستان اومدم خبری از خودم بدم وبرم ،تا نگید چرا بیخبر گذاشتمتون.میدونید که این چند روز همچنان با ترلان و بقیه دوستای قدیمی سر میکنم.امروز خونه ترلان جون بودیم .بجز یکی دو مورد حالگیری خیلی خوش گذشت.واقعا روزی به یاد ماندنی بود.میخوام ترلان خودش بیاد وتعریف کنه برای همین من چیزی نمیگم.

نمیدونم چرا چند نفر هستن که سعی میکنن به یادت بیارن که چی شد که چاق شدی ؟یا راه  کار ارایه میدن.............یکی دیگه هم حالمو گرفت که بعدا میگم..........................................................


دیروز هم  چندنفر  رفتیم خونه دوستی که مادرش فوت شده بود ،برای سر سلامتی.دوستی که خیلی ازش بیخبر بودیم ...اوووه چه ها به سرش اومده بود ...فوت زود همنگام همسر اوتش وازدواج مجدد با مردی که بعد سه تا بچه میفهمه قبلا همسرداشته وطلاق میگیره.......................................فردا عصرهم دسته جمعی میریم یک کافی شاپ معروف.جمعه را  برنامه نداریم در عوض دخترم اینجاس.وشنبه هم دیگه ترلان میره.................

عجیبه وقتی که تنهام وبیکارم  سوژه پیدا نمیکنم .حالا که وقتم تنگه هی سوژه میاد سراغم.دیروز یه ما جرایی پیش اومد که کلی مطلب داشتم درباره پس انداز پنهانی خانما.........بعد میخواستم درباره خواستگار جدید دخترم بنویسم وازتون مشورت بخوام......روز دوشنبه برای چشم روشنی بچه تازه متولد شده  دوست دخترم  رفته بودیم.میدونید خونشون کجا بود همون خونه ای که مادرم توش عروس شده بود ومنم اونجا به دنیا اومده بودم وهمونجا هم عروسی کرده بودم.کلی احساس ناب داشتم اونروز، که اگه نپره میام ومیگم.

با اجازتون من کامنت های پرمهرتون را بدون پاسخ تایید میکنم.وانشالا بعدا جواب میدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
SamaN چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 16:23

سلام خوبی ببشخید دیر اومد به وبت

خوبه دیگه با دوستان قدیمی حوشی منتظر حضورت هستم

سلام .خوبم عزیزم .هر وقت خواستی بیا اینجا خونه خودته

amir سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 08:39 http://del-haste91.blogfa.com

منتظر نوشته هاتیم[گل]
از بلاگفا برات گل آوردم
[گل][گل][گل]

دلم برا بلاگفا تنگه.

amir یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 12:36 http://del-haste91.blogfa.com

حرف بین خانمها زیاده و همچنان هم ادامه داره....

خوشحالم بهت داره خوش میگذره

حتما از خواستگار دخترت بنویس واز دوستان نظر بخواه

شاد باشی وبرقرار

فعلا داریم برای خواستگار کار میکنیم .میدونی حتی اگه قسمت هم نباشه دوست دارم همه جای خونه برق بزنه .چون بالا خره یه غریبه هست میاد خونمون.

ساناز شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 15:58 http://sanaz1359.persianblog.ir

امیدوارم بهتون حسابی خوش بگذره. منتظر خوندن نوشته های شما هستم

خیلی ممنون عزیزم....خیلی خوش گذشت اون چند روزی که با دوستام گذروندم.خیلی دلم میخواد زیاد بنویسم.ولی فرصتم کمه. من شبا بیکار میشم .اونم شوهرم خوشش نمیاد پای کامپیوتر باشم.

مهسا پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:34 http://sarneveshtehman.blogfa.com

بی صبرانه منتظر سوزه های حدید واسه نوشتن هاتون هستم...من منتظر تک تک شون هستم ...
ایشالا همیشه خوش باشید و سلامت.


خیلی ممنون عزیزم.باشه سعی میکنم زود بنویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.