عروس دهه شصت

خاطرات حال وگذشته

عروس دهه شصت

خاطرات حال وگذشته

2-سفر به کندوان

دیروز با یک تور یک روزه با عده ای از خانمهای فامیل وهم محله رفتیم کندوان .خیلی خوش گذشت.جای همه دوستا ن خالی.شوهرم هم دیگه از هر کاریکه منو خوشحال کنه استقبال میکنه.در واقع به اصرار اون رفتم چون میدونه هر جا دختر عموهام باشن به منم خوش میگذره.آخه چون بابای من دیر ازدواج کرده واونا از عروسی بابام وتولد من زیاد خاطره دارن ،با من مثل بچه رفتار میکنن وسر بسرم میذارن وواقعا از ته دل دوستم دارن.منم اونارو دوست دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
بهمن یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 00:07 http://www.khateratebahi.blogfa.com

سلام زرین خانم عزیز
راستش پیام هائی رو که فرستادم هیچکدوم خصوصی نبودن !
کلن بلاگ اسکای گاهی قر و فر داره و پیامهارو دریافت نمیکنه و تنها راهش اینه که آدم پیام رو برای بخش " تماس با من " نویسنده ارسال کنه و بعد مدیر وبلاگ زحمت بکشه و اونو توی بخش کامنتها منتشر کنه ...
بازم بهتون تبریک میگم که موفق شدین از بلاگفا دل بکنین و برا خودتون وب جدید راه بندازین ...
کاش منم بتونم همین کار رو بکنم ...

سلام آقا بهمن عزیز
پس خوب شد منتشر کردم پیغامتونو/فکر میکردم خودتون خصوصی کردید.البته فقط یکی بود.
ممنون از تبریکتون.همه جای وبلاگستان سرای من است.چه فرقی میکنه.فعلا بیایید وبلاگ قبلی هم سر جاشه دیگه.................

افسانه شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 23:58

سلام زرین جان. وبلاگ جدید مبارک. این سفرهای کوتاه به همراه دوستان و فامیل خیلی خوش میگذره و خستگی آدمو درمیاره. انشالله همیشه به گردش و شادی! (به نظرم بلاگفا خیلی،بهتره اینجا انگار یه جوریه!!)

سلام افسانه جون.خیلی ممنون.چقدر خوشحالم کردی.خوش اومدی.اره منم به بلاگفا عادت کرده بودم.یه جوریه!!!کلمه مناسبی پیدا کردی.البته کم کم رامیوفتم.

بهمن شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 23:58

سلام زرین بانو
خونه نو مبارک باشه
هم خوشحالم که دلو به دریا زدی و هم ناراحت که مارو اونجا توی بیابونای غریب بلاگفا تنها گذاشتی و رفتی
بهرحال همینکه جائی هست که از حال و روزتون با خبر بشیم بازم خدارو شکر ...
امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون سرشار از لحظات شاد و خوش و خرم باشه
براتون سلامتی و موفقیت آرزو دارم ...

سلام آقا بهمن عزیز.پیغامتون خصوصی بود .ولی از اونجایی که خیلی خوشم اومده بود ،کپی کردم اینجا.خیلی ممنون.شما هم بیایید اینطرف.
برای شما هم شادی ارزو میکنم

سهیلا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 16:06 http://rooz-2020.blogsky.com/

زرین جان بدان و آگاه باش که امیر خان خبیث از چندسال پیش که منم دربلاگفا وبلاگ داشتم باعنوان بانوی سرخ پوش یکی از دوستان خبیثم محسوب میشه...البته دور ازجون شما...گفدم که بدونی من باکیا شدم هشتادمیلیون نفر....خخخخخخخ

این امیر از اونایی که اگه خودشم نیاد و نه نامه اش بازهم دو دستی چسبیده به بلاگفای زاقارت....
پس اگه جای من بود و چندین مرتبه وبلاگم دربلاگفا هک و فیلتر میشد چکار میکرد....والااااااااااااا بغرعااااااااان

راستی زرین جان آدرستو تو کامنتای اخیرت اشتباه وارد میکنی عزیزم.لدفن دقت کن بالام جان

وای دلم هری ریخت.فک کردم جدیه!امیر خان از اولین روزای وبلاگ نویسی با منم همراه بود ومشوقم.
چرا فیلتر شدید؟خیلی ناجوره.خوب ام عادت میکنه.
درست میکنم.هنوز گیجم

سلام
وب نو مبارک

مرسی

tarlan شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 09:36 http://tarlantab.blogsky.com/

سلام عشقم منزل نو مبارک
خوش اومدی عزیز جان
دلم برای دختر عموهات و جمع شادشون تنگ شده امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه

سلام عزیزم.خیلی ممنون.اره دختر عموهام خیلی شاد وبی ریا هستن.واقعا خوش گذشت.ه مچنین برای تو عزیزم

امیر شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 08:39 http://del-haste91.blogfa.com

پس در واقع شما هم جز بی وفاها پیوستید
شوخی میکنم خوش امدی به خونه جدید وقت بزار ویکم خوشگلش کن خونتو این سهیلا را چی بگم که یکی یکی دوستامو از من میگیره ....
شاد باشی وبرقرار من هنوز وفادار ماندم و اصلا دوست ندارم کوچ کنم یا خودش میاد یا نامه اش

به به امیرآقا.پارسال دوست امسال اشنا.چقدر خوشحال شدم از دیدن کامنتت.فکر نمیکردم به این زودی پیدام کنی.لج نکن تو هم بیا اینطرف.خیلی سخت هم نیست کوچ کردن.
اتفاقا سهیلا باعث شده پیدام کنی ......نمیدونستم شما هم با سهیلا جون دوستی........

سهیلا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 17:58

سلااااااااممممم و خیلی خیلی خوش اومدی زرین جانم
همیشه به تفریح و گشت گذار باتنی سالم و دلی خوش رفیق...
خوشحالم همساده مون شدی....
الهی که بهترین اوقات رو دراینجا سپری کنی دوسی جونم

به خونه جدیدم خوش اومدی دوست عزیزم.منم از همسایگی با شما خوشحالم.با اومدن شما دیگه احساس غریبی نمیکنم.
آمین.برای شما هم همینطور

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.