عروس دهه شصت

خاطرات حال وگذشته

عروس دهه شصت

خاطرات حال وگذشته




میخوام برم پارک برای پیاده روی .این عکس را از پارکمون گذاشتم شما هم لذت ببرید.

این پارک طویلی هست که یک طرفش خیابان هست ویک طرفش رودخانه وجون میده برای پیاده روی.از اون موقع که گفتم کمرم درد میکنه تا حالا هنوز نرفته ام.کمرم کامل خوب نشده ولی از بس نسشتم تو خونه چند کیلو وزنم اضافه شده

نظرات 10 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی جمعه 12 تیر 1394 ساعت 19:02 http://pasazvesal.blogsky.com

چه خوشگل (:

مرضیه چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 16:01

سلام زرین جون دیروز وپریروز کامنت گذاشتم موقع تایید ووارد کردن عدد نوشته شد کد نادرست است مجدد...وهمینطور این ادامه داشت تا منصرف شدم امیدوارم الان این اتفاق نیفته

سلام مرضیه جون .متاسفانه این یکی از اشکالای اینجاس

چقدر فضا آشناس.ما هم دقیقا چنین صحنه ای تو شهرمون داریم.ولی ماله شهر ما معروفه ولی نمیدونستم شهر دیگه ای هم باشه که مثل ما رودخونه از کنار خیابون رد بشه.نمیدونم شاید حاشیه شهر باشه آره؟

بهین سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 14:16

زرین عزیز خیلی جاتون خالی بود خوشحالم دوباره خواننده پستهای خوبتون شدم امیدوارم کسالت برطرف بشه و برای پیادهروی به اون پارک زیبا برید ما پارک مثل شما نداریم ولی خیابون خونه ما و اطرافمون پراز درخته در نتیجه هواش هم بهتره شادو تندرست باشی

خوش اومدی بهین جان.منم خوشحال از دیدنتون.متشکرم بهترم .امروز هم صبح وهم عصر رفتم پیاده روی.خیابا ن مامان منم مثل مال شماس واونم حال میده برا پیاده روی.شما هم شاد باشی وسالم وسرحال

شهلا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 13:01 http://rima1360.blogsky.com

چه جای قشنگی شبیه پارک ساحلی شهرماست

راست میگی من فکر میکرئم این پارک منحصر بفرده

اعظم سادات سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 12:02

چه جای با صفا ولذت بخشی

tarlan سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 12:01 http://tarlantab.blogsky.com/

جای من خالی

عمدا این عکسو گذاشتم تا زود پاشی بیایی

افسانه سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 10:45

سلام. چه پارک خوشگلی! منم از شروع ماه رمضان پباده روی نرفتم و کلا کنترل وزنم داره از دستم در میره.

سلام .قابل شمارو نداره.همون پارکه که قبلا هم عکسشو میذاشتم.ولی چون طویل هست در هر مسیر یه شکل دیگه ای هست .

سهیلا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 10:20 http://rooz-2020.blogsky.com/

چقدر این عکس حس خوبی داره...یهو با تمام وجودم دلم خواست اونجا بودم و زیر این بارون قدم میزدم

مرسی هر وقت بیایی قدمت روی چشم.البته امروز بارون نبود ها .عکس را از اینترنت برداشتم.

amir سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 08:01 http://del-haste91.blogfa.com

به به چه جای خوشگلی خیلی زیباست منم دعوت کن با سهیلا بیام یه دوری بزنیم البته بعد از ماه مبارک رمضانزرین خانوم امروز دوشنبه است یا سه شنبه من قاطی کردم

قابلی نداره امیر اقا.قدمتون روی چشم تشریف بیارید.منتظرم.الان که من دارم پاسخ میدم چاهار شنبه شده ..............چرا قاطی کردی ؟معلومه خوش میگذره..........

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.